torsdag 3. februar 2011

Må bare vise...

..dette kule settet med lue og hals som jeg har strikket fra boka Pickles-favoritter. Pickles er en ny favoritt for tiden med tanke på oppskrifter og garn. Problemet er bare at jeg har lyst til å starte på mange prosjekter på en gang!!


Har strikket to stk av dette settet, det ene er tenkt til Andrea og det andre en gave. Da jeg var ferdig med det første settet uttalte Dea at hun ikke kunne bruke det fordi det var "guttefarger", første gangen den kommentaren har kommet:). Satser på at det var veldig forbigående! Hun elsker jo turkis og er ikke spesielt rosa-orientert sånn ellers.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Et nydelig sett! Pickles er en av mine favoritter også.
Klem fra Igi

Astrid Hemsydd sa...

Så stilig det ble! Også to sett på rappen da! Guttefarger ja, skal si de begynner tidlig!

Siren sa...

Utrolig nydelig dette settet! Koser meg masse med Pickles oppskrifter selv:) Flott blogg du har:) God helg!

Bjørkely sa...

hei hei!

Så fin hals. Stor og god! Den så skikkelig deilig ut! :)

Mia sa...

Kjempekul hals og lue!!!

barnigjendesign sa...

Hei
Give awayen hos meg er trukket. Håper du vil være følger alikevel.
Koselig blogg du har.
Det kommer nok snart en ny give away hos meg, kjenner jeg meg selv rett!
Ha en fin uke!

mimmi-leone sa...

Så fint det du har strikket!

Kjenner med igjen i det å ha mange prosjekter gående på en gang, for det er så mange ting jeg har lyst til å holde på med.

Ønsker deg en flott helg med hilsen fra Mimmi-Leone

Thea's Mania sa...

Hei. Jeg har brukt emaljelakk i sprayform.

Ha en fin helg!

Martes atelie` sa...

Hi hi...de vet hva de vil de små frøkenene;) Her i huset går det i rosa. Det har det gjort de to siste åra....
Fint arbeid. Flink du!!