søndag 29. mai 2011

Nye prosjekter..

... er det fremdeles litt lite av her i huset. Har ett par ting som jeg gjorde ferdig før Selma kom til verden.
Først en liten rev som er heklet ut fra mønster jeg har kjøpt fra jenta bak bloggen Kaptein Biff.  Denne lure reven ble en gave, men jeg tenker at lille Selma også må få seg en rev (når bare jeg kommer så langt...)
 Jeg synes Pickles har mange fine mønster og garn. Selv om vi ikke visste om det var ei lita jente eller liten gutt i magen, tok jeg sjansen på å strikke en snerten selekjole. Veldig liten, men sååå sjarmerende:) 
Vognteppet som Selma ligger på er forresten kjøpt hos denne fine damen:)

7 kommentarer:

Gulltann og Pus sa...

Hei Ingeborg, og takk for hyggelig kommentar. Gøy å se at det er flere kjentfolk i bloggverdnen, og da innen håndarbeid:-) Kjekt at du har kjøpt boken min, og veldig morsomt at du også fikk ei jente 1.april! Du har en veldig fin blogg, så jeg legger deg til i blogglisten min.
Gulltann:-)

Lisbet sa...

Fin blogg og fine jenter du har :)
Artig vognteppe, nesten så jeg blir fristet til å dra frem tekstilkunnskaper fra u-skolen igjen.

Nina sa...

Men der var det jo noen som lå på et teppe jeg kjenner igjen ;). SÅ koselig å se.

Før har jeg malt med hvit maling beregnet på utendørsbruk - men i det siste har jeg blitt helt hekta på metallmaling med glansgrad 90. Min kommer fra Flügger og heter metallmaling - mens Bengalakk er et annet navn. De siste bordene har fått metallmaling på seg.

Takk for koselig kommentar på bloggen min og til lykke videre - store og små ;).

Elin | Draumesidene sa...

Så nydeleg lita Selma! Og den reven var supetøff! Har sansen for slike kosedyr som minner meg om då eg var lita :)

Gratulerer med premie inne hos meg!
Du får stikke innom med adresse!

Klem,
e

Gulltann og Pus sa...

Hei igjen, Ingeborg!
Ada er litt stor for alderen, og med bleier på, blir rumpa ekstra stor og god:-) Hun bruker papirbleier, jeg tenkte en stund på tøybleier, men det ble med tanken. Hvordan går det med deg og Selma (nydelig navn!)? Jeg og Ada koser oss hjemme og kan nyte enda fem måneder før jeg skal tilbake på jobb.
Ha en fin dag!

knuffel sa...

Hei Ingeborg!
Morsomt med kjentfolk i bloggverdenen. Nydelige jenter du har :)

Anonym sa...

Morsom rev :)