torsdag 4. mars 2010

Takk for sist!


Føles som en evighet siden forrige innlegg, og i bloggemålestokk har jeg vært en skikkelig unnasluntrer de siste ukene:)
Men i stedet for å blogge har jeg produsert!!

Jeg har også endelig klart å karre til meg den søteste pungen som kom i den fineste pakken... Synes disse pungene fra Haust var så fine, men de ble jo utsolgt før jeg fikk kjøpt! På tredje forsøk hadde jeg hell og lykke! Veldig fornøyd og en fornøyelse å få pakken i postkassa.


Jeg har endelig fått pyntet ferdig "sovevottene" til Dea. Tror forresten jeg må lage flere; pyntevotter, bilvotter og lekevotter... Gode og fine!


Noen gaver har det blitt; en genser til gutt og ei lita bukse til ei nyfødt jente. En tidligere kollega har blitt farmor til ei etterlengtet jente, og jeg ble så glad på hennes vegne. Gleden resulterte i ei søt elefantbukse i str 62, rød og hvit med lilla ribb.

I morgen reiser vi på hyttetur, gleder meg til helg og kos inne og ute med Dea og resten av reisefølget. God helg alle sammen!

5 kommentarer:

Guro sa...

Så bra at vottene blesånn som du håpet. Jeg blir kjempeglad når jeg ser at andre lager noe fra mine mønstre, og enda gladere når det blir et så bra resultat! Kjempfin babybukse også Ü
God helg!

Sylvia sa...

Kjempefine votter og knallsøt bukse!!
Ønsker dere en god helg og en super hyttetur :)

Klem

Astrid Hemsydd sa...

Koselig med innlegg fra deg igjen - selv om jeg føler jeg har rimelig kontroll på hva du driver og pusler med uansett :o) Vottene ble kjempefine!

Nina sa...

Hei på deg ;). Du vant gi-bort-konkurranse-trekningen min ;). Les innlegget jeg legger linken til - og send meg deretter en mail på frk_pippilotta@yahoo.com om hvilket hjerte eller hvilket sett glassbrikker du ønsker deg. Gratulerer ;).

http://dilldallsaant.blogspot.com/2010/03/gi-bort-konkurranse-trekning.html

FlorasFrue sa...

Så flotte ting du lager! Her fant jeg inspirasjon :)
Og gratulerer som vinner i konkurransen til Nina - så gøy!

God søndagskveld
Kjersti