lørdag 9. januar 2010

Sy, sy, sy...


Det er det jeg TENKER at jeg har lyst til å gjøre, men innimellom alt det andre kommer jeg liksom ikke så langt. Det er AKKURAT som den dørstokkmila når man skal begynne å trene, det vanskeligste er å komme seg ut døra...
Det føles VELDIG langt å gå fra stua og ned på syrommet, og så er det sikkert SÅÅÅ kaldt der!!

Men; NÅ har jeg troen på at syingen får en opptur igjen etter at symaskinen har fått HVILE seg en stund:)


Vi er nemlig noen venninner som har avtalt en sydag! Spennende! Sosialt og lærerikt tenker jeg det blir i bøtter og spann.

Men; hva skal jeg sy? Klær til Dea? Lappeteppe? Puter?

Lyst til å begynne med alt, men får gruble litt på det!

Ha en fin dag!!

2 kommentarer:

Astrid Hemsydd sa...

Veldig skjønn den genseren! Har du sydd den nå? Jeg kjenner med SÅ igjen i det du skriver.. Enda syrommet mitt er nærmere stua også.. Men sikkert minst like kaldt! Jeg kommer meg ikke igang uansett hvor lyst jeg har.. SÅ jeg stikker i stedet. Koselig det også, men jeg vil SYYYY!

HønePøne sa...

Jeg gleder meg veldig til å lære av dere supersydamene :)
Håper bare at den brune ribben kommer frem i tide.. (som om den er absolutt nødvendig for å sy...) hehe!