tirsdag 20. april 2010

Familieforøkelse!

Den siste uka har vår lille familie økt med to nye familiemedlemmer, dog av den firbeinte sorten...

Zimba som er èn uke og èn dag og lille svarteper som kom til verden i dag!

Verdens søteste villsaulam som er kontaktsøkende og elsker selskap!

Dog er de som små babyer da de trenger  med melk mange ganger i døgnet. Med hjelp fra mamma og pappa får vi det til å gå rundt mens vi er på jobb:)

Dea elsker dem!! Og skal jeg være ærlig, så er både jeg og mannen rett så betatt av dem der de hopper rundt på alle fire...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelige! Det må jo være et av de fineste vårtegnene man kan få oppleve. Får håpe det snart kommer varmere dager og netter. Lykke til!

Tee of Vinnord Cottage sa...

Å herremin så skjønne!!!! HELT fantastiske... Så koselig med koppelam! Jeg har palner om å holde geit en gang i fremtiden... (Når boden blir gjort om til stall :)
Gleder meg ENDA mer nå ser jeg!!! Ha ha

Astrid Hemsydd sa...

Gratulerer med de små - hihi! De var jo veldig skjønne da!

Martes atelie` sa...

Skjønner godt at dere liker dem! Så søte!

Trisch sa...

så sött =)