fredag 30. april 2010

Verdens beste kompliment...

"Tante, kan vi bake boller?
Du baker verdens beste boller!"
He, he, for meg som ikke er en guru på kjøkkenet og som oftest lager mat for å bli mett, er det et veldig fint kompliment å få en fredags kveld:)

Så da ble det boller, à la svenske kanelboller (fant fremgangsmåten på denne bloggen).
Oppskriften kaller jeg "Tupperware-oppskriften" fordi jeg har fått den på et party en gang. Blir alltid gode boller!

Ellers har vi i kveld brynet oss på ei jente i sin beste trassalder (2,5 år). Hun ville IKKE legge seg når vi hadde besøk. Men; jeg vant til slutt...

Trass i  små og store dagligdagse utfordringer er jeg veldig glad for at våre "problemer" er små sett i den store sammenhengen. Vi har faktisk ingenting å klage over! Man får innimellom påminnelser over at livet er skjørt og at man ikke vet hva morgendagen bringer...

Kos dere masse i helga, det skal vi i styggeværet!

2 kommentarer:

Bluggi buggi blogg sa...

Smelt, ja disse små søte kan virkelig det der med å gi komplementer. Bollene så også utrolig deilig ut :)
Velkommen til give away hos meg.
Trude :)

Astrid Hemsydd sa...

Veldig kjekt å ha en liten fan-klubb! Tanter er bestest i verden vet du! Bollene så veldg gode ut!