torsdag 15. april 2010

favoritt!

Nøstebarn har vært en favoritt hos meg siden Dea kom til verden. Vi har kjøpt litt forskjellige klær; bodyer, strømpebukser, jakker og strikkebukser. Litt dyre, men de holder såååå lenge i størrelsen! For eksempel kan en body brukes fra ett par måneder til ni måneders alder:) Det var dagens reklame fra meg!

Jeg liker veldig godt garnet og mønstrene fra boka "Strikk til Nøstebarn". Mine to favorittstrikkeplagg(!) er hentet fra den boka; bestefartrøye og voksejakke. Begge er strikket i 2-tråds merinoull, er tynne, men varme og har hatt lang brukstid. Anbefales! 

Her er min egen Nøstebaby med voksejakke. Her er Dea seks måneder. Jakken brukes enda, to år senere...
Bestefartrøye

Nå er det senga her etter rangling i går:)

1 kommentar:

Astrid Hemsydd sa...

Jeg var helt kake i går etter ranglinga på onsdag..
Herlig bilde av lita Andrea.
God genser du har strikka!