torsdag 6. januar 2011

Gave til søte tantejenter!

Bare innom for å vise to gaver de to store tantejentene mine har fått:)

Den største har fått ny heklet lue etter eget ønske med kule farger (fargene er finere i virkeligheten).
Lua er heklet etter dette mønsteret fra Hverdagslykke, garnet heter Easy og jeg har brukt heklekrok nr 10. Lua passer både meg og mottakeren på 10 år:)

Den minste har fått nye, gule votter som er heklet og tovet.
Vottene er heklet av Vamsegarn fra Raumagarn, heklekrok nr 7 og oppskrift fra denne flotte bloggen; m.i.l.c.h.schaum.

Nå skal jeg begynne med nye strikkeprosjekter fra den nye boka mi, Pickles-favoritter. Garnet jeg bestilte fra Pickles for et par dager siden kom plutselig i posten i dag, kjapt levert!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin lue og votter! Kjekt at du legger ut linker.
Klem fra Igi