tirsdag 4. januar 2011

Lapp på lapp!

Etter en rolig juleferie kan jeg endelig vise frem noen syprosjekter igjen:)Jeg har klipt lapper til ett lappeteppe for flere måneder siden og på tampen av året ble de sydd sammen til et krabbeteppe til det nye familiemedlemmet vårt. Foreløpig er det bare katten og Dea som har brukt teppet:)
Stoffene er bestilt fra Stoff og stil, teppet er foret med platevatt fra samme sted og baksiden er et gammelt kreppsengetøy som mamma og pappa fikk i bryllupsgave for mange, mange år siden!

Over mitt teppe sees også vognteppet som jeg bestilte fra Dill dall-Nina for en stund siden:)
Jeg har også noen strikkeprosjekter å vise frem!
"To be continued".

2 kommentarer:

Anonym sa...

Et nydeligt teppe! Så flink du er.
Klem fra Igi

Mona sa...

Kjempe fint teppe til nurket som kommer=) Endelig litt aktivitet her inne=)