søndag 13. september 2009

Forsiktig start!


Litt nølende forsøker jeg meg på mitt første innlegg på min egen blogg! Litt skummelt...

Men; ønsker å lage min egen blogg for å samle mine "prosjekter", ha en enkel oversikt over mine favorittblogger og kanskje komme i kontakt med andre som er interessert i det samme som meg.
På bildet har Andrea på seg hjemmesydd kjole ("to-i-en-kjole") som kan brukes på begge sider.
Mønsteret er fra boka Barn igjen av Lisbeth Bjørndal, samt med arbeidsbeskrivelse fra denne siden www.pickles.no/to-i-en-kjole/.
Flere bilder kommer!
Andrea bærer på en matboks fra Blafre Design. Disse matboksene er vi forhandlere av. Kjempefine matbokser, flasker og andre ting til barn.


1 kommentar:

Astrid Hemsydd sa...

Grattis med blogg! Kjekt! Nå kan vi bli bloggis-venner også :o) Artig å se alle prosjektene dine!