tirsdag 29. september 2009

"Nytt" gammelt bord...


Vi har fått nytt bord på stua og jeg er kjempefornøyd! Fikk dette bordet av foreldrene til samboeren, litt skakt og skjevt med en stygg overflate. Samboeren har nå malt det hvitt (etter at jeg ikke kom noe videre med mine planer... ), kappet av beina og vips; vi har fått et fint bord;)


Bordet var før brunbeiset og veldig slitt. Nå har bordet fått hvitmaling, men fremdeles er finishen litt slitt og ikke "perfekt", akkurat sånn jeg liker det.

Nå spørs det bare om de andre maleprosjektene går i stå eller ikke... Den som venter får se!!


3 kommentarer:

HønePøne sa...

Så fint bordet ble! Gleder meg til å se hvordan det har blitt etter ommøblering m.m. Jeg vurdere også å male det ene stuebordet mitt, men det er veldig praktisk slik det er nå..
Ha en fortsatt fin dag!

Sylvia sa...

Skjønner godt at du er fornøyd!
Bordet ble kjempefint!!:)

Astrid Hemsydd sa...

Ble veldig stilig ja!