søndag 13. september 2009

Strikkeprosjekter (ferdige og uferdige)


Dette skal bli et vognteppe som jeg synes ser veldig fint ut. Utfordringen ligger i at det består av 30 stk lapper som er KJEDELIGE å strikke. Strikker en lapp i ny og ne så det går sakte fremover;)





Dette skal bli en genser til Andrea, ca 3 årsstørrelse. Jeg liker veldig godt både klærne og garnet til Nøstebarnbutikkene, og dette garnet er et 3 trådsgarn fra Nøstebarn. Dette prosjektet går rimelig raskt fremover så denne kan nok tas i bruk om ikke altfor lenge!



Nok et plagg med garn fra Nøstebarn. 2 trådsgarn gir et tynn og lett, men varm strikkegenser. Mønsteret heter "Bestefartrøye" og er fra Nøstebarn. Både garnet og mønsteret anbefales;)

Denne buksa var ferieprosjektet mitt. Det går fremover med strikkeprosjektene når man er på biltur i Norge! Lilla og hvit "Långis", mønster og 3 trådsgarn fra Nøstebarn.
Mitt neste prosjekt er et heklet teppe, må bare få litt starthjelp med mønsteret, jeg er ikke så dreven på heklemønster. Ingen fare for å gå tom for prosjekter!



Ingen kommentarer: