søndag 13. desember 2009

Svart senker natten seg...

... og jeg er elendig på å ta fine stemningsbilder i dårlig lys;) Men, dere får ta det dere får!
Helgen er snart over, men kjenner at det føles veldig greit. Bare litt over en uke til juleferie, JIPPIIIIIII!'
Vi har tilbrakt dagen hjemme, både litt utendørs og innendørs. Rolig og avslappende helg, akkurat slik Dea liker den; sammen med mamma og pappa.


Jeg dro med meg Dea på tur i skogen, i meitai på ryggen. Det funker fremdeles supert! Dea er av den bedalige sorten og synes nok det er veldig fint å bli båret rundt omkring i stedet for å streve med de små føttene i ulendt terreng. Vi fikk plukket mose og forskjellige greiner.


Litt julepyntede skåler har det blitt... Sviblene får imidlertid stå på et kaldt rom noen dagen.
Vil spare blomstringen til julehøytiden nærmer seg.

Faktisk ganske avslappende å pynte litt etterhvert, tar det bare litt innimellom her og der. Anbefales!

Nå gleder vi oss til nisseuke og nissefest i barnehagen til uka og tur til Eriklia til helga;)
Må bare jobbe litt innimellom;) Fortsatt god helg!

4 kommentarer:

malla-me sa...

Så fint du har pyntet, det gjør seg med litt mose. Jeg syns du har tatt fine bilder :-). Jeg gleder meg også til juleferie, det skal bli deilig!!

Astrid Hemsydd sa...

Så kjekt at dere fortsatt får brukt meitaien. Lenge siden sist vi brukte vår nå, Åsa er veldig flink til å gå, men det hender jeg tenker den hadde vært kjekk på vei hjem fra bhg.. Bare slurv at jeg ikke har en liggende der. Kjekt at du titter innom bloggen min både titt og ofte :o) Vi har fått hverandre hekta på blogging ;o)
Fint du har pynta også. Koselig å pynte litt etter litt synes jeg også. Men jeg lurer på når jeg skal ta fram de gamle nissene mine.. Forslag?

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Heisan!
Ahhh, det er det beste med hele julen, ferie! Deilige late dager som vi kan se frem til ,snadder.
Kos deg med dine fine blomster, skjønne var de.
Klem

Bolettes hus sa...

Hei! Nå har jeg bladd litt i bloggen din, og sånn en koseliog blogg!! Her har jeg lyst å kome tilbake igjen, så legger meg til som følger..... Fant deg via Hønepøne... Ellers så utrolig gøy med barneklær! Jeg har sydd litt i fleece, men er absolutt ingen ekspert, men skal prøve litt etterhvert, har lyst å få tak i boka du anbefaler på siden din...

klem fra Kari