onsdag 30. desember 2009

PIF - pay it forward

Inspirert av Astrid og bloggen Hemsydd (der jeg kom først i køen med min kommentar!) har jeg slengt meg med på denne lille "konkurransen". Jeg har kopiert teksten under fra hennes blogg og vips så jeg er med på PIF; alias Pay it forward! Vil du være med?
"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don't know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog."

Vil du få en håndlaget gave av meg så skriv en kommentar til dette innlegget. De tre første som svarer kommer med i PIF`en og får en pakke i posten fra meg innen 365 dager. Kopier teksten over og legg ut på din blogg der du lover å gjøre det samme.

4 kommentarer:

Sanna sa...

Hej. Vilken härlig blogg. Vill gärna vara med i din pif :) Gott nytt år !

Mvh Sanna

Astrid Hemsydd sa...

Kult at du ble førstemann på min :o)
Får jeg lov til å slenge meg med på din da? (eller er det juks?)

alvinea sa...

Åh, vad jag blev glad att jag hann med att bli kommentar nr 3! Och håller med om att du har en härlig blogg, här kommer jag att kika inom fler gånger!

Sanna sa...

Visst finns det plats kvar och den sista platsen blev din. maila mig din adress och önskemål så kommer din överraksning på posten :)