torsdag 10. desember 2009

Tradisjonell julepynt:)


Jeg fikk lysten over meg til å lage julepynt forrige helg, men ville liksom ikke helt ta frem det tradisjonelle glanspapiret i rødt, grønt og gull. Scrappearkene mine har fått ligge leeeenge i fred, men plutselig fikk de gjøre nytte for seg. Enkelt, men dekorativt!


Har planer om å lage mer pynt av dekorativt papir;)


Fredag var vi på koselig vennejulebord hvor jeg ble inspirert av vertinnens mange juleverkstedprodukter. Jeg fant også ut at jeg hadde kjøpt et blad med mange gode ideer; KKs juleblad. Det hele resulterte i innkjøp av appelsiner, nellik og kanelstenger. Lukter himmelsk godt av dette fatet!


4 kommentarer:

HønePøne sa...

Den julelenken var knallfin!! Ser for meg at den passer veldig godt inn hos deg. Hadde vært kjekt å treffes før jul, ja! :)
Madeleine

Astrid Hemsydd sa...

Så herlig julepunt! Kanelstengenme ligger jer og venter på å bli pynt her også. Det enkle er ofte det beste. Men apelsinskivene var fine! Har du tørket dem selv? Oppskrift? Jeg har planer om å plukke kongler i helga, så jeg håper på en rolig og snøfri vakthelg..
God helg!

beate sa...

Heisann!
så lurt å bruke scrappearkene til å lage julepynt. tror jeg må tørke støv av mine også... hmm... er vel ett år siden jeg sist scrappet.

takk for tips!

ønsker deg en fin dag
klem Beate

Christinas låvebutikk sa...

Heisann!!
Koselig å lage julepynt!
Har masse GG på lager! Fyller opp hele tiden!Send meg mail med spørsmål du!
Christina