fredag 2. oktober 2009

Fredagsfølelse!

Det er jammen en deilig følelse med fredag og helg!












Vi har startet helgen med koselig besøk, og Andrea sovnet på et blunk etter et par koselige timer med lek, gjemsel og bollespising.

Nå har kveldsroen senket seg, jeg er hjemme alene med en sovende Andrea og koser meg med det! Bare litt vanskelig å velge om jeg skal sy, strikke eller hekle...


Luksusproblem! I går kveld fikk jeg starthjelp
til å begynne med et nytt prosjekt (akkurat det jeg trenger!)
Dette skal bli et lappeteppe av heklede lapper. For enkelhets skyld blir de ensfargede! Minste motstands vei osv... Garnet heter Mini Alpakka og er veldig mykt, blir nok et koseteppe!




Hjelpen fikk jeg av Madeleine som har denne fine bloggen; Hønepøne.
Blir alltid inspirert av å være på besøk her, så i kveld har jeg tent lys og pyntet litt rundt meg.


Uteblomstene har fått krisehjelp, de nærmet seg faretruende drukning! Det har regnet i ubeskrivelige mengder her de siste ukene.
Alle planer som vi hadde for hagearbeid i høst er foreløpig lagt på is (eller i vann...).

3 kommentarer:

HønePøne sa...

Takk for koselige ord Ingeborg :)
Ser ut til at dere har en fin fredagskveld dere også. Jeg gir deg beskjed når Meedom-boka kommer, og så satser jeg på at vi får til n skikkelig sy-kveld. Gleder meg!
klem

Sylvia sa...

Ser du koser deg på fredagskvelden:)
Stemningsfulle bilder!
Sitter her å nyter en kopp te mens jeg titter innom dere bloggjentene:) Dere er så flinke!! Blir veldig inspirert!

Klem klem

Mona sa...

Se der ja=) Du koser deg på fredagskvelden du også ser jeg=) Masse fine og stemningsfulle bilder ja! Fint lappeteppe du holder på med! Jeg og lillesøss holder faktisk på med et likens ;) Men vi har faktisk avansert skikkelig med 4 farger pr lapp..=)
Kos deg videre med søndagskveld..