tirsdag 6. oktober 2009

Besøksvesken!

Hmm, har innimellom fått spørsmål om når jeg rekker å strikke for eksempel... Svaret kommer her; jeg strikker hjemme foran tven, i bilen når jeg er passasjer, på turer eller på venninnebesøk. Må vise den "nye" veska mi, fant ut at denne var perfekt til å dra med seg rundt omkring. Et par strikkeprosjekter, et hekleprosjekt og noen sybøker er det den inneholder for tiden. Vesken er laget av resirkulerte juicebokser, og jeg liker den like godt i dag som da jeg fikk den for 6-7 år siden! Praktisk og kul! Vesken fikk jeg av en studievenninne som kjøpte den i København.


Det gjelder å utnytte den tiden man har;) Jeg har til og med sittet ved bassengkanten i

Italia med føttene i vannet og strikket. Det hører med til historien at jeg var gravid, det var veldig varmt og jeg trivdes best i skyggen med føttene i vannet;)

2 kommentarer:

HønePøne sa...

at veska er innholdsrik kan jeg skrive under på. Satser på at syboka mi kommer til helga, og så er det stoff og stil neste helg, og da er jeg klar for sydate :)

Astrid Hemsydd sa...

Misunner deg litt den veska - den ser råpraktisk ut. Det verste er at jeg kom over en ligndende på en fair-trade butikk i Kristiansand i fjor sommer også kjøpte jeg den ikke!!!