mandag 12. oktober 2009

Forkletopp!


Her er siste syprosjektet mitt. Andrea er her på vei i bursdag til sin gode venninne, store Filippa på 3 år! Mønsteret er hentet fra Meedom-boka, enkel å sy! Jeg har brukt et retro-stoff jeg kjøpte fra http://www.etsy.com/; selger pomador24. Stoffene ellers er fra Stoff og Stil. Veldig praktisk å ha forskjellige bomullsstoff liggende. Bakstykket er sydd av "Lille Martine"-stoff i lys og mørk rosa, mens foret er sydd av turkis bomullsstoff. Fargerik og fin!

2 kommentarer:

Astrid Hemsydd sa...

Nææ, kor kul den va! Har enda ikke rota meg til å prøve det mønsteret jeg.. Klipte ut mønsteret i helga, men ble i tvil om du bruker mønsteret som er A-form (1,5) eller det som er rett (form 1)???

ingeborg sa...

Jeg har brukt form 1,5 med forklelengde tror jeg det står. Synes den er passe vid! Veldig søt og passer fint å ha utenpå ullklær for beskyttelse.