tirsdag 27. oktober 2009

Så stas!

Som så mange andre hobbysyersker så falt jeg for navnelappene fra nettsiden http://www.minanamnband.se/. Etterhvert som jeg fikk realisert noen av mine syprosjekter så la jeg inn en bestilling på navnelapper merket med "made by molla". Jeg måtte smøre meg med tålmodighet både en og to ganger før merkene endelig dukket opp i posten. Men; så stas å sy på den første merkelappen! Ekstra fint var det at merkelappene kledde denne buksa så fint i fargene;) Nå er det bare å produsere så jeg får avsetning på de 48 merkelappene jeg har igjen!!

3 kommentarer:

Astrid Hemsydd sa...

De var fine ja!! Eneste dumme med mina namnband.se er at de tar seg god tid.. Jeg har nettopp lagt inn bestilling på røde lapper med Hemsydd på (med hjerte de også faktisk) - foreløpig ferdigdato 12.november..

Made by Molla sa...

Hold ut, plutselig er de der!
Har du masse lapper igjen med mammas design på? Kan kjøpe av deg noen hvis du får overskudd;)

HønePøne sa...

Ååååh! så fine! slike har jeg også lyst på! men det spørs om jeg må sy noen plagg først ;)
ha en super dag!